mandag 17. februar 2014

Eneggede tvillingbrødre testet sukker versus fett diett!

Da jeg leste denne artikkelen i dag , var jeg som et barn på julaften. Det er jo mye av dette som jeg engasjerer meg for, vi får svar på i dette forsøket. Selv om min helt Budwig har forsket og vist resultater på dette for lengst, har folk glemt hvor farlig DYREFETT er! Lavkarbo diett har gitt folk en bølge av hjerte og karsykdommer i ung alder. Som hun sier er sukker farligst for personer som ikke får nok omega 3/fotonlys, først da tas sukker opp i cellene og da er sukker ikke bra. For når cellene er tomme for fotonlysenergi bruker de fett og sukker som energi kilde, derfor reagerer vi av og til veldig på sukker andre ganger ikke. Det som etter min oppfattning gjør tvillingen på fett diett så mye sløvere er at dyrefett inneholder mye gift stoffer, noe som gjør at hjernen blir sløv (det ser vi jo fra alle typer gift, alkohol feks) og det skader de røde blodcellene som transporterer oksygen. Hjernen og organene trenger de rødeblodcellene og den oksygenen den transporterer. Andre organer blir overarbeidet av disse giftstoffene, slik at det blir tungt for både hjerte , lever og andre organer. Itillegg dreper gift omega 3/fotonlyset i cellene, slik at han får mangel på energi der også. Det er det essensielle fettet du trenger! Denne dokumentaren gleder jeg meg til å se. Les om de eneggede tvillingene her : Sukker eller fett?

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar